2014. március 9., vasárnap

#1.Rész


Sziasztok :)

Meghoztam az első részt. Nem lesz valami izgalmas, de első résznek nem is annyira szörnyű :D Komizzatok, írjatok véleményt, kritikát :) 

Big Hug :*Eszti :)

#1. The first night in London

Történetem ott kezdődik, hogy egy lány, aki megunta hétköznapi, bántással, lelki terrorral teli napjait, egyszer észreveszi, hogy épp sorban ál, hogy cserediáknak jelentkezzen Angliába.
Cselekedetének egészen sok oka van:
¥      --- az összes „barátja” csak kihasználja;
¥      ----egy, pontosabban két fiú pokollá teszi az iskolában töltött napjait;
           ----   anyja egyre jobban idegeskedik mindenen, és minden dühét rajta vezeti le;
… és még sorolhatnánk órákon keresztül az okokat.
Később eljön a nap, amikor is kihirdetik, hogy ki az a szerencsés diák, aki utazhat cserediákként Londonba.  Ez a diák ő lett, Chrissy. Boldogan ment haza csomagolni, ugyanis már aznap este indult a gépe.
Mikor odaért-egy elég kellemes repülőút után- elment az új lakhelyére, ahol kicsomagolt, majd elindult „felfedezni” a kollégium többi részét. Nagy meglepetésére, egy ismerős alakot vélt felfedezni a folyosó másik végén, aki felé közeledett.
-Ez nem lehet igaz!- visított magában.

Niall Horan

Az alak egyre közelebb ért. Egyszer csak fura dolog történt: az alak nagyon aranyosan köszöntötte a kollégiumban.

Chrissy West

- Szia! Biztosan te lehetsz Chrissy! Én Niall vagyok. Nagyon örvendek! Üdv itt, az új családodban!-mondta Niall.
- Öhm, hello! Hát igen… én lennék. De te ezt honnan tudod?- kérdezte Chrissy értetlenül.
- Hát, tudod, ez egy kis család, ahol mindenki ismer mindenkit. Gondoltam, hogy te ehetsz Chrissy, ugyanis téged nem ismerlek.
- Á, így már értem! De te nem Niall vagy? Mármint a Niall? A One Directionos Niall Horan?- kérdezte Chrissy.
- De, én vagyok… De légyszi kezelj úgy, mintha én csak Niall lennék, az ír majom!
- Oké! Örülök, hogy megismertelek! Remélem, még összefutunk!- mondta mosolyogva Chrissy.
- Én is! Remélem nem is olyan sokára!- mondta vigyorogva Niall- Jaj, és bocsi, hogy csak úgy le Chrissyztelek, de nekem szokásom mindenkinek becenevet adni!- kacsintott rám.
- Semmi baj! De lehetne egy kérdésem?
- Persze! Mi lenne az?
- Körbevezetnél?
- Hol? Itt, vagy a városban?- kérdezte segítőkészen Niall.


- Hát, igazából is-is! Nem lenne gond?- kérdezett vissza reménykedő szemekkel Chrissy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...