2014. március 8., szombat

Prolog :)

Sziasztok :)


Bevezető 

Csak egy lány :)


   Tudjátok milyen érzés kiközösítettnek, boldogtalannak lenni? Én igen. Bár ne tudnám...
   Az életem megkeseríti két-három ember, akik az összes önbizalmamtól megfosztottak. Utolsó reménységem ez a cserediákprogram. Ha ez most sikerülne,nem kellene többet találkoznom a rosszakaróimmal, és végre új életet kezdhetnék. Nem kellene többet a rossz dolgok miatt aggódnom, nem sírva aludnék el minden éjjel, nem lennének ott azok, akiket teljes szívemből gyűlölök.
   Chrissy vagyok, egy 18 éves lány, aki elvesztette a barátait egy rosszakarója miatt.
   Történetem lehet ismerős érzéseket kelthet néhány embertáramban:
Az osztály egyik legjobb tanulója vagyok, nem vagyok "csinibaba", ezért nem is szeretnek. Sokan bántanak és lenéznek. Próbálom nem észrevenni, de egy huzamosabb idő után (4 év) ez már nem lehetséges. Hálás vagyok a barátaimnak, mivel ők kiállnak mellettem és támogatnak.
Ez a program biztosan meg fogja változtatni az életem. Remélem pozitív irányba. Persze először be kell kerülnöm a nyertesek közzé. Ha ez sikerülne, valóra válna az álmom... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...